Tack!

För alla fina kommentarer här, på facebook & mail!
Ni är så fina & gör mig SÅ glad!

Jag har alltid i önskat mig en pojke som första barn & är så otroligt glad så ni anar inte.
Och stolt är jag!

Kan också meddela att detta könsvetande har medfött ett shoppingsug som är utan dess like.
Jag har köpt & fått massa fina kläder redan! Så otroligt kul.
Och Andrew hittade lite kläder han tyckte så mycket om men som var för 2 år, så det köpte vi också :)
Why not liksom?

Men titta lilla mössan!
HUR motstår man?!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag håller med dig, hur kan man motstå den där ursöta mössan. Lite i stil med Polarn & Pyret. Deras kläder är så himla söta, älskar färgerna och jag älskar det randiga. Jag är långt ifrån att skaffa unge själv men hallå, många ggr har jag velat köpa bebiskläder där bara för att dom är så SÖTA!!!

2011-10-31 @ 14:18:33
URL: http://gingertea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0