Äpplejuice

Andrew ringde när jag precis ätit middag & sa att han hade en hyrbil hela kvällen eftersom han körde ut till hans chef för en BBQ tidigare under dagen.
Då måste man passa på att utnyttja bilen!
Så jag slängde på mig kläder & vi åkte till mataffären.
Vi handlade mat för ungefär 3297430 år framöver.
Kylen vi fått är megastor!
Och vi har även ett stort torr-skafferi som vi kan fylla upp med massor med gottigheter.
Det enda jag kommer behöva fylla på med är färsk frukt, grönsaker & kött.
Om ungefär 2 veckor kanske, haha.

ÄLSKAR att ha en full kyl/frys!

På tal om mat!
Mitt illamående & att vara äcklad av all mat börjar verkligen släppa.
Så SKÖNT!
Idag åt jag Caesar sallad. Med extra bacon & tomater. Så jäkla gott.
Äntligen riktig mat!
Jag har gått upp kilona jag gick ner & det känns väldigt skönt.
Anledningen till att jag var så orolig är att jag innan graviditeten vägde 59 kg, sen gick jag ner till 56.
Det är väldigt lite för att vara gravid & 174 cm lång.
Men nu är jag tillbaka & antar att jag kommer lägga på mig vikt nu när jag börjar äta normalt igen.
Eller.. normalt vet jag inte om jag äter.
Varje dag har jag något jag vill ha EXTREMT mycket.
Idag var det Caesar sallad. Inget annat var gott.
Och äppeljuice!
Jag har aldrig älskat någon slags juice. Men idag höll jag på att dö av längtan till iskall äppeljuice med massa is i?
Och ur sugrör var jag tvungen att dricka..
Vart fick jag ens det ifrån?!

Näej hörrni. Jag vet inte vad det blir med mig.
Nu måste jag sova så jag är pigg inför Chicago-resan imorgon!

Långt inlägg det blev. Phew!
Hoppas ni orkade läsa.

PUSS på er!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

oj oj oj

så lik din mor !

aldrig sugen på samma sak :)

Men det är ok !

Ahh, längtar till dagen B

Kramar i massor

Pappa

2011-09-02 @ 12:18:31
Postat av: Mimmi Barréra

Hej Jenny!!



Jag måste bara berätta nu, vi ska också ha bebis!!! :) Och typ exakt samtidigt som er!! När jag först läste ditt inlägg att ni skulle ha så ville jag bara skrika "JA MÄ!!!!" Och jag läser om dina mat-hang ups och känner verkligen igen mig :) Men nu är det mycket bättre här också :) Tänkte bara fråga hur man räknar i USA. För när du skrev att du gick in i vecka 12 så tyckte jag att det va så coolt att du skulle ha 1 dag innan mig, men när du skrev hur många dagar du hade kvar så stämde det inte alls :)Bara nyfiken på om man ha ett annat "räknesystem" :)

Massa kramar till dig!

2011-09-02 @ 13:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0