Äpplen!

Ända sedan vecka 8 i graviditeten har jag mått illa & haft mat som jag INTE kunnat äta.
Det liksom bara gick inte.
Ett tag var det ju så extremt att jag bara åt flingor/mjölk, yogurt/banan, toast/creme cheese & citrusfrukter i TVÅ veckor.
Sen började jag kunna smarra på lite mer saker igen, men det är fortfarande inte helt återställt.
Somliga dagar kan jag nu äta kyckling, men andra dagar låter det SÅÅ äckligt att jag inte ens kan titta på det.
Chocklad går fortfarande inte ner.
Sötsaker i allmänhet går inte ner faktiskt.
Det enda jag ätit är Ahlgrens bilar & kexchoklad.
Peanut Butter vill jag inte känna lukten av & bara tanken att stoppa ett riskorn i munnen får magen att vända sig..?
Men en sak är tillbaka fullt ut!
ÄPPLEN!
Jag är så jäkla glad så ni förstår inte.
Så länge jag kan minnas har jag ätit minst ett äpple om dagen & jag var så sjukt ledsen när jag helt plötsligt hatade äpplen mer än något annat på denna jord.
Men nu kan jag äta det igen!
Tjooohoooo!
Ska proppa kylen full med Fuji-äpplen & äta till frukost, lunch, middag & fira denna underbara händelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0