Inte min dag!

Fy vilken bajsdag jag haft!

Jag cyklar till jobbet - det börjar regna.
Går, trots regnet till en sagostund med lillbebis - den är inställd pga regn!?
Går till mataffären för att handla lite mat för dagen - har glömt VISA-kortet hemma.
Går hem & surar. Känner röklukt! Byggnaden tvärsöver gatan står i brand. Tjock, svart rök bolmar ut & det luktar pyton - Uppdrag tejpa för alla ventiler börjar.
Börjar må illa av all stress & lukt.
Mår sedan illa resten av dagen.
Får ett mail att ett paket som vi väntade idag inte är skickat än..? SUCK!
Jobbar övertid.
Cyklar hem - kedjan hoppar ur cykeln två gånger..

Går ut med hunden. Duschar. Poppar popcorn till middag.
Slår på TV:n för att kolla på avsnittet Houswifes of Beverly Hills som jag missade igår.
JAG HITTAR DET INTE!?

Så jäkla sur & trött är jag.

Imorgon måste bli en bättre dag.


Kommentarer
Postat av: jen

Så skönt att läsa (även om jag inte såklart önskar att du har bajsdåliga dagar, hehe) så att man vet att man iaf inte är ensam ;) Nu är det bara 5 dagar kvar innan jag kommer till NY! Lova att hålla regnet borta då? ;)

2011-09-21 @ 07:11:05
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Postat av: Jenny

Jen - Jag hållar tummarna att regnet håller sig borta. Just nu verkar det som om det aldrig kommer sluta vara grått här. Suck! :(

2011-09-22 @ 13:05:59
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0