Lillmagen växer

Det gör så ont emellanåt i magen.
Ungefär som träningsvärk är det.
Men det gör ingenting eftersom jag vet att det är min skrutt som växer så det knakar inne i magen.

Försökte föreviga bullen idag men det gick sådär.
Jag har någon slags störning när det kommer till att fota mig själv.
Hur gör alla tonåringar som tar miljoners kort på sig själva varje dag?! Vad är knepet?!
Hur står man rakt utan att dölja fejjan & utan att armarna är helt ivägen?

Delar ändå såklart med mig med halvdana bilder


Kommentarer
Postat av: Fatima

Åh, jag minns i början när man varje dag tittade på magen och bara "Vääääx!" och sen i slutet när man undrade hur det var möjligt att magen skulle fortsätta växa i x antal veckor till ha ha. För ett år sen var jag typ i vecka 6 (?) tror jag och vi hade precis fått reda på att vi väntade barn. Och nu sitter vi här med vår älskade skrutta. Du har den häftigaste resan nånsin framför dig!

2011-09-01 @ 08:50:38
URL: http://www.fatimaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Hannah

Först vill jag säga att du är jättefin!

Sen angående det där att fota sig själv...det kräver många års övning ;) Nerå men jag antar att man ska tycka om att bli fotad i största allmänhet? Fast jag älskar att fota mig själv men tycker aldrig att jag blir nå bra när andra fotar mig. När jag fotar själv kan jag ju styra på ett annat sätt.. Herregud vilken avhandling :P Jaja, jag kan lära dig snart ändå haha.

2011-09-01 @ 15:18:22
URL: http://gingertea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0