Min dag

Jag satte mig på tunnelbanan & åkte till SoHo efter senaste inlägget.
Självklart var det konstruktion på G, så det tog ungefär halva dagen.
Och luftfuktigheten är över 86%.
Sjukt.

Jag kikade in i ett par butiker & fick mig några accesoarer, sen slog jag en pling till skönhetssalongen för att boka en Brazilian wax.
Tur som jag hade, så fanns det en ledig tid.
Försökte mig på att boka manikyr/pedikyr också, men det var fullt tyvärr.
Hade också tänkt åka till Sockerbit, den svenska godisbutiken i West Village, men kom på att jag faktiskt snart är hemma, så jag kan spara mitt sug efter rallybilar.
Åkte hem istället & beställde kina-mat med finaste killen i hela världen.
Vi kollade massa tv-serier, somnade på soffan & jaa..
Där är vi nu.

Hoppas ni har en bra Lördag!

Kommentarer
Postat av: Annso

86 grader. Jisses. Jag beundrar dig som överlever men n'äär man väl är i den underbara staden så spelar det ingen roll :D

2011-09-25 @ 08:02:49
Postat av: Pappsen

Mamma och jag hade en toppen Lördag!

Först käkade vi en middag på Blå (firade 27års).

Sedan såg vi konserten "A Night At The Opera" en hyllning till Queen, med Johan Boding som Freddie Mercury (Janne Zander var med och spelade gitarr).

Oj oj oj, vad denna konsert var bra!

Bortsett från en lätt övertyrd sång/kör, var det en helt fantastisk upplevelse!

Kramar i massor

Pappa

2011-09-25 @ 09:32:55
Postat av: Jenny

Annso - 86% luftfuktighet. Inte 86 grader.. :) Och när man bott här ett tag, så tröttnar man ju lite, haha.



Pappsen - Åh så härligt det låter som ni haft det! Vilken rolig kväll! :) KRAAAAM!

2011-09-25 @ 15:19:09
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0