Ny dag, nytt krångel

Igår kväll slängde jag i tvätt i tvättmaskinen & satte igång.
Tycker att 6 timmar är inte så farligt om man låter det ligga efter den är färdig?
Idag när jag skulle slänga in allt i torktumlaren, så ser jag att tvättmaskinen är fylld till bredden med vatten..
Var 3:e minut har jag fått springa dit för att köra igång den igen, eftersom den liksom bara la av mitt i "tömnings-cykeln".
Irriterande!
Igår bröt jag ihop & sa till Andrew att jag vill flytta.
NU.
Det är så jäkla mycket som gått fel i denna lägenheten sen vi flyttade.
Och inte hjälper våran hyresvärd till.
Dom svarar inte i telefonen, lyssnar inte på röstbrevlådan, kollar inte mailen.
Dom skiter fullständigt i oss.
Så jäkla ledsamt.

Vi flyttade hit i hopp om att allt skulle bli så väldigt mycket bättre.
Nu krånglar bara allt. Allt!

Ledsen är jag.
Och flytta vill jag!

Kommentarer
Postat av: pappsen

kom igen tjejen min!

positiva tankar :)

2011-09-28 @ 20:39:46
Postat av: Jenny

Pappsen - Jag veeeeeet pappi! Det är bara så svårt vissa dagar!

2011-09-29 @ 02:28:26
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0