Så mycket kärlek ♥

Hej hej säger lillkorven.
Ser ni lilla runda handen vid sidan av huvudet?
En liten vink fick vi!
Till och med fingarna kunde man se. Så himla fantastiskt.



Han/hon slog kullerbyttor & rörde sig mest hela tiden.




Här chillar lillen med böjda knän & en hand mot magen.
Kan det vara den lilla handen jag känner ibland tro?



Ååh jag är så kär i knytet!
Längtar så väldigt mycket till Mars.

Och.. nej. Vi tog inte reda på kön.
Doktorn frågade om vi ville & jag sa att jag behöver 4 veckor till att fundera..
Hmm..

Kommentarer
Postat av: mor

Sedan 4 veckor till...och 4 veckor till... Till slut är den här, dagen då ni får se, på riktigt! Älskar er alla!

2011-09-20 @ 09:11:18
Postat av: AnnaMalin

Vad kul att se er lilla! Visst är det en fantastisk upplevelse :-)



Spännande att höra hur ni gör om fyra veckor. Vi ville veta, men vår lilla tjej vägrade visa upp sig hur jag än dansade loss i UL-rummet haha :P



Hoppas du mår bra annars. Kram

2011-09-20 @ 22:54:36
URL: http://annamalinsrum.blogg.se/
Postat av: Jenny

Mor - Jaaa så SPÄNNANDE! :)



2011-09-21 @ 02:37:33
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0