Skrivkramp

Jag har nu ätit frukost 2 gånger, läst alla "måsteläsavarjedag" bloggar, läst alla fina kommentarer på min blogg, läst bloggar jag inte läser så ofta & jag har total skrivkramp.
Det finns inte en enda rolig grej att skriva om?!
Och Andrew har fortfarande inte tömt sig mobil så jag kan använda mig av bildbomb.
Hmm.
Onsdag är det.
Regnet vräker ner.
Jobba ska jag göra snart.

Näej. Inget roligt alls har jag att berätta.
Till helgen blir det mer lattjo läsning kan jag tänka mig.
Då ska jag på Baby Shower (inte min egen) & födelsedagsfest.

Hittar jag på något skoj under dagen så uppdaterar jag från min iPhone.
Okej kompis?

PUSS.

Kommentarer
Postat av: Anna J

Vad brukar du läsa för bloggar? Alltså de där "måsteläsavarjedag"-bloggarna? :)

2011-09-07 @ 18:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0