Söndag

Godmorgon gullungar.
Eller.. hos er är klockan redan.. 3?
Här är det fortfarande tidig söndagsmorgon.

Vaknade vid halv åtta av att en leveransgubbe plingade på dörren.
Jag har börjat beställa mat online från ett nytt företag & får den levererad en utvald tid i veckan.
Väldigt behändigt nu när det är lite jobbigt att bära massa tunga kassar & trängas på tunnelbanan.
Efter att vi laddat kyl, frys & skafferi, så tog vi med Mally till parken.
Tycker det är så himla härligt att alla hundar bara springer runt lösa & lattjar runt med varandra till klockan 9 varje morgon.
Sånt borde definitivt finnas i Sverige!

Vad som händer annars idag vet jag inte riktigt.
Jag har ett extremt sug efter pasta carbonara & måste tygla mig själv för att inte ställa mig & svänga ihop detta till frukost.
Äter yogurt & banan istället.
Vet inte om det hjälper..

Just ja!
Vi ska åka & köpa lite pumpor & annat höst/halloween fint idag.
Bara börja lite smått.
Andrew ÄLSKAR hösten. Så nu efter allt jobbig & ledsamt han gått igenom, tycker jag att vi ska mysa till det lite här hemma för honom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0