Yogurt!

Nu funkar tydligen inte internet här hemma så jag 3G surfar, vilket är förjäkla seeegt! Orkar därför inte skriva alltför många rader. Fokuserar på min älskade yogurt istället. Jag äter så mycket yogurt att det är knäppt. Men bra också för jag behöver inte ta kalcium tillskott för bebisens skull. På tal om det. Gud vad nojjig jag var från dag #1 angående vitaminer & sånt till lillkorven. Jag köpte dyra, naturliga vitamintilskott med Folic acid (vad är det på svenska?) järn & självklart även omega 3. Inte en endaste vitamin/mineral ville jag missa! Knäppt hur man jag brydde mig så hjärtligt mycket om någon som bara var 5 veckor då. Men glad är jag för det, för min korv kommer bli såå smaaart & fin av allt jox :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0