Sov i egen säng

Tänk att jag överlevde att inte ha min skatt alldeles precis intill.
Lite jobbigt var det & jag vaknade till ganska ofta för att kika på baby camen.
August vaknade första gången strax efter 10, då gick Andrew in & stoppade in nappen & då somnade han om direkt.
Samma sak hände 45 minuter senare.
Sedan sov han till 12:30am & då gick jag upp för att amma.
Stoppade sedan tillbaka honom i sängen & då sov han till HALV 5!!
Kanske låter det helfjantigt, men det har inte hänt på jag vet inte hur länge?!
Jag struttade gladeligen upp till min lilla prins, plockade upp honom & tog med honom ner i sängen där han fick amma & somna om en stund bredvid oss.
 
Det blev ju ingen sovagenomhelanattensucce som många berättar om, men mycket mycket mer sömn än jag fått på länge.
Och inget skrik!
 

Hoppas hoppas hoppas att detta kommer fortsätta & bli bättre & bättre.
 
Underbara unge. Mamma älskar dig mest av allt

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Wohooo! Så kul! snart kommer ni få den där sova hela natten sömnen. Håll ut :)

Svar: Hoppas hoppas!!! :)
Jenny Lönnstam

2012-08-25 @ 15:54:39
Postat av: Mammi

Skönt för er alla tre!

Svar: Jaa :)
Jenny Lönnstam

2012-08-25 @ 17:31:05
Postat av: Stephanie

Så otroligt söt! Minns när du uppdaterade att han hade kommit. Och då var han sååå liten. Att det redan gått ett helt halvår sedan dess är svårt att fatta. Kramar till er.

Svar: Visst är det knäppt vad fort tiden går? Man hinner liksom inte med. Det är verkligen som alla säger, att tiden går jättefort!! Måste passa på att njuta så mycket man kan! KRAM
Jenny Lönnstam

2012-08-25 @ 19:42:39
URL: http://vargdrommar.blogspot.se/
Postat av: morfar

Stora grabben :-D

Svar: Jaa han är så stor nu! :)
Jenny Lönnstam

2012-08-25 @ 20:15:31
Postat av: Sandra

Heja ni! Det kommer gå så bra. Längtar mig två veckor bort då vår snart ettåriga lilla tjej ska få eget rum iom att vi flyttar. Eget space för både henne och oss ! Kram

Svar: Skönt! :) Roligt med flytt! Kram
Jenny Lönnstam

2012-08-26 @ 10:36:09
URL: http://storstadstockholms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0