Sovmorgon!

Åååh jag fick sova ut denna morgon.
En hel extra timme sov jag medan Andrew lekte med August.
Han är så mycket gladare helt plötsligt, lilla lillkorven.
Han pratar & pratar hela dagarna, somnar i sin lilla säng när han är trött, skriker inte i vagnen, skriker inte i bilstolen.
Jag vet inte riktigt vad som hänt, men han känns som en annan bebis!
Jag vet heller inte om det är tillfälligt, men det ska jag inte grubbla så mycket i utan bara njuta av att han mår så gott just nu.
 
Och på tal om att förändras så har även mamman i familjen svängt om & fått ordentligt med energi.
Glad är jag & allt känns kul!
Det är ju såhär jag vill känna varje dag som mamma.
 
 
Nu ska jag underhålla August med annat än fjärrkontrollen, som han förövrigt kan leka med i evigheter?
 
PUSS på er & tack för att ni lämnar så fina kommentarer.
Jag läser varenda en & blir alltid så otroligt glad!

Kommentarer
Postat av: Fröken M

hihi… klänningen i sin helhet kommer att vara hemlig fram till bröllopet, men jag kunde ju inte lägga upp ett inlägg utan bild så det blev en liten ”tjuvkik” ;)

2012-08-09 @ 16:28:02
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Anonym

Vad härligt att ni alla mår så bra! Vi hade också tuff början med bl.a kolik och tidigt avslutad amning. Sedan blev allt bara bättre och bättre. Om några veckor blir lillan 1 år och det känns fantastiskt. Att det första året som förälder inte är helt lätt emellanåt det kan nog de flesta skriva under på. Men de flesta kan nog också hålla med om kärlek, glädje och mys. Kram !

Svar: Åh tack för peppkommentaren!! Härligt att allt blivit bättre för er! Kram
Jenny Lönnstam

2012-08-11 @ 10:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0