The Dark Knight Rises

Idag har jag ätit världens godaste fish tacos & lillkorv har haft feber.
Mammalivet är verkligen inte förutsägbart! Vi åkte hem från turistandet & tog en lååång tupplur på soffan tillsammans. Gav August lite panodil & han somnade utan problem runt 7 som vanligt. Jag & Andrew stack snabbt iväg till närmaste biosalong för att se nya Batman filmen. Som jag längtat efter att se denna filmen!! Det är jobbigt & känns konstigt att lämna korven hemma. Men han sover & jag vet att han är i bra händer! Andas & slappna av hönsmammaJenny! ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna- Melkers mamma

Har han hittat tummen?

Svar: Njae.. Eller, han vet vart den är & hur han får den i munnen men är inte intresserad av att snutta på den tyvärr
Jenny Lönnstam

2012-08-19 @ 18:16:41
Postat av: anna m ludde

Trist att han mått dåligt! :(
Men du inspirerade mig och imorgon ska svärföräldrarna passa Ludde så vi kan se Batman! Läskigt så hoppas det är värt det! :)

Svar: Hejja hejja dig!! :)
Jenny Lönnstam

2012-08-19 @ 22:40:10
URL: http://annatotti.se
Postat av: nikita

åh va mysigt med bio, jag å min man ska gå på fredag, å jag längtar efter att få se en hel film ostört och bara slappna av samtidigt som de är jobbigt att lämna bort min bebis, albin som snart är 5 har jag lite lättare att lämna till mormor =)

Svar: Härligt! :) Måste vara underbart att ha föräldrar så nära man kan lämna dom små hos!
Jenny Lönnstam

2012-08-20 @ 18:50:44
URL: http://nikital.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0