Uppe med tuppen

 
 
Jag vet att man inte ser vad bilden föreställer ;)
Kan informera er om att det är en väldigt glad & pigg 6månaders bebis som tyckte det var dags att gå upp klockan 5.
Den där speldosegrejen i bakgrunden brukar hålla honom sysselsatt till 5:30, sen är det "kört" haha.
Ibland kan jag amma honom då & vi somnar om en liten pyttestund, men oftast börjar dagen för mig eller Andrew innan solen gått upp. (vi är mycket bättre på att dela ansvaret nu! tjohoo!)
Inte konstigt att jag gå & lägger mig vid 9 på kvällen.
Ärligt altså. 9 är min godnatt-tid!
Nästan lite pinsamt.
 
När går ni & lägger er?

Kommentarer
Postat av: Zarah - mamma till två små

Jag är supertrött redan vid åtta, men oftast lägger jag mig vid 11! Alldeles för sent..
Tack för din kommentar! KRAM

2012-08-13 @ 17:14:26
URL: http://zaraholine.blogspot.se
Postat av: Zarah - mamma till två små

Jag är supertrött redan vid åtta, men oftast lägger jag mig vid 11! Alldeles för sent..
Tack för din kommentar! KRAM

2012-08-13 @ 17:14:31
URL: http://zaraholine.blogspot.se
Postat av: Martina

Jag går gärna och lägger mig så tidigt som möjligt. Om kl är 21.00 och jag har fått gjort allt som jag ska göra och har slutat jobba så lägger jag mig gärna då, men då läser jag oftast en stund. Men jag går upp kl 5.00 varje morgon så då behöver jag vara sovandes vid 22.00 annars orkar jag inte :) Kram!

http://martinalouise.wordpress.com

Svar: Precis som jag då! :) Det är ju faktiskt skönt att lägga sig tidigt, men jag känner mig sååå tråkig! haha
Jenny Lönnstam

2012-08-13 @ 17:57:04
URL: http://martinalouise.wordpress.com
Postat av: Louise

Vad skönt att ni har turats om att gå upp ibland så du får lite mer vila!! Själv gillar jag att lägga mig tidigt så länge jag är trött. Är även rätt morgonpigg men nu när jag varit föräldraledig har jag vant mig vid att få sova länge om morgarna (ja, ovanligt för att vara småbarnsförälder..)så det blir tungt nu när jobbet drar igång denna veckan. Kramar

Svar: Hoppas det går bra på jobbet för dig! Kram
Jenny Lönnstam

2012-08-13 @ 21:41:27
Postat av: Anna m Ludde

Uppenbarligen alldeles för sent och helt utan anledning!!! (Förutom då för att få lite egentid). Men nu bums i säng! Gonatt! :)

Svar: Haha :) Hopp i säng med dig ;)
Jenny Lönnstam

2012-08-13 @ 22:45:57
URL: http://annatotti.se
Postat av: Ninni - Foto & Vardag

jag går också gärna o lägger mig runt 21 pga den lille. man vet aldrig när det blir uppstigning. när min var 6mån så sov han dock hela natten. Nu vaknar han flera gånger, tänder som spökar, törstig och det ena med det andra :Cgäller att vila så fort man får chansen

Svar: Hoppas han slutar vakna så mycket snart! Det är himla jobbigt med bökiga nätter. Kram
Jenny Lönnstam

2012-08-14 @ 13:20:31
URL: http://ninnzanlee.blogg.se
Postat av: Maria, Livet med tre

Ja men det där känner man ju igen.. det är så hemskt att vakna vid 5 :-(
Min lilla somnar ofta om ganska fort men om jag då har otur så har storebror hunnit vakna av att sängen är tom och kommer upp och letar efter mig. Och han somnar INTE om igen.

Hua..

Jag är i så desperat behov av någon sorts egentid så jag går aldrig och lägger mig innan kl 23. Då lägger jag mig ändå innan mina två större barn så egentid har jag ändå inte hunnit få.
Behöver jag ens säga att jag lääääängtar tills nästa vecka då deras skola börjar igen och vi får lite ordentliga rutiner här hemma igen ?!
;-)

Kram Kram!!

Svar: Jag borde verkligen uppskatta att jag "bara" har en ;) Hejja dig!
Jag förstår att du längtar efter rutiner!
KRAM
Jenny Lönnstam

2012-08-14 @ 23:18:47
URL: http://www.livetmedtre.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0