Vänner ♥

Så härligt det är att börja samla på sig en massa fina vänner!
Idag har vi hängt med Julie & Asger.
Julie & hennes man Peter är från Danmark & jag hittade henne på en meet up hemsida & kontaktade henne privat, haha. Stalker varning ;)
Deras fina son Asger är 3 dagar äldre än August & jag är så himla himla glad att jag hittat denna lilla familjen.
Efter att vi pratat, druckit kaffe & ätit jordgubbar i flera timmar, så åkte vi för att hämta Mally på hunddagiset & sen svängde jag ihop en lasagne som fick stå i ugnen läääänge på lägre värme.
SÅ sjukt god!
 
Himla bra dag!
Och August sover så mycket bättre äntligen.
 
Allt är bara positivt just nu.
Så fort det svänger!!
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Va härligt att läsa att det är bättre med sovandet! Och va underbart med en nyfunnen vän! Det är verkligen skönt att ha någon i en liknande situation att prata med och dela bekymmer och glädjeämnen med :-)

Svar: Ja verkligen! Så mycket det underlättar! :)
Jenny Lönnstam

2012-08-09 @ 08:11:08
URL: http://ninaerica.blogspot.com
Postat av: Maria, Livet med tre

Men så kul!
Vänner är verkligen jätte viktigt så vad kul att du hittat denna familjen. Måste vara kul då de är skandinavier de oxå.. Då har ni ännu mer gemensamt.
Hade jag bott närmare ;-) hade jag gärna hängt med dig, du verkar vara världens gulligaste.

Kram kram!

Svar: Men vad söt du är! Detsamma! Ni får ta & flytta hit hela bunten ;) haha.
Jenny Lönnstam

2012-08-09 @ 08:34:32
URL: http://www.livetmedtre.wordpress.com
Postat av: Hanna Melker mamma

Larre på en onsdag! Inte fy skam ;) kul med nya vänner gumman, och ännu roligare att Sverige slog ut danskarna i handbollskvarten igår ;) Puss

Svar: Larre är aldrig fel ;) PUSS
Jenny Lönnstam

2012-08-09 @ 08:56:40
Postat av: Pernilla Chis

Kul att du hittat lite danskar att umgås med :)
Det gör mycket att ha bra vänner när man bor utomlands, extra kul när man hittar någon från Norden med!

2012-08-09 @ 16:55:26
URL: http://enfrusdagaribrasilien.blogg.se/
Postat av: Zarah - mamma till två små och matte till mops

Ahaaa är det så man ska göra lasagne för att den ska bli så god?)

Svar: Jag vet inte, men det funkar för mig ;)
Jenny Lönnstam

2012-08-09 @ 19:46:51
URL: http://zaraholine.blogspot.se
Postat av: Trees, mamma i London

Sa himla kul for dig att du hittat nagon fran norden :) Det gor SA himla mycket att omringa sig med vanner pa dagarna. sa nar Mannen kommer hem sen, ar man inte pain in the ass sa att saga haha! (iallafall kanner jag mig som det ibland)
Hittade faktiskt en finsk idag :D jattekul!

Svar: Jaa det är SÅ roligt! :) Vad kul att hitta en finsk! Man blir så knäppt glad, haha
Jenny Lönnstam

2012-08-10 @ 19:41:41
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0