Det närmar sig

Imorgon ska vi gå upp KLOCKAN 4 (!!) för att vara på ett flyg runt halv 7 på morgonen.
Ser inte fram emot det just nu då både jag & August inte mår det minsta bättre.
Stackars liten.
I natt sov vi tillsammans i stora gästsängen där uppe. Jag bullade upp med kuddar, hade humudifiern på högsta fräs & nässugen samt en flaska vatten låg bredvid mig i beredskap.
Och oj vad han har sovit oroligt lilla skrutten.
Han är helt slut & rösten börjar försvinna :,(
Så vi åker till doktorn idag & kikar så det inte är streptokocker eller öroninflammation som hägrar.
 
Och sen ska vi skjutsa denna lurvisen till hunddagis!
 
 
Tur att vi är klara med alla julklappar!
 
Hur ligger det till för er med allt julstök?

Kommentarer
Postat av: Pappa

Granen är klädd, köttbullarna klara, skinkan inköpt och det mesta i julklappsväg. Ledigt från jobbet till de 7e januari och halsont som på beställning. Det blir nog Jul i år igen.
Hälsa till alla så jätte gott från oss
Julkramar i massor

Svar: Näe vad tråkigt med halsont! Verkar som alla är sjuka just nu. Ja det blir ju jul iallafall! Men vi ser mer fram emot nästa ;) KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-22 @ 18:03:21
Postat av: Paula

Verkligen tur att ni inte ska behöva köpa julklappar när det redan är så stressigt, jag hoppas att lillen (som är otroligt söt) kryar på sig!
God Jul
Om du har lust får du gärna ställa en fråga i min frågestund!

Svar: Tack kära du!! God Jul på dig!
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-22 @ 21:28:23
URL: http://paulaisabella.blogg.se
Postat av: Emma

Åh vilken söt hund! :D Är det en golden? Själv har man en "liten" schäfer på sju månader ^^

Svar: Åh jag älskar schäfrar! :)Min är en mini Golden Retriever :)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-22 @ 21:59:45
URL: http://waitwhut.blogg.se
Postat av: malin

vilken otroligt vacker bild!

Svar: Tack :)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-22 @ 22:26:16
URL: http://lillstrumpanmolle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0