Hemma!!

Tänk att innan vi åkte var jag så trött på vårt hem!
Jag tyckte det var smutsigt & trist.
 
När jag nyss öppnade dörren & klev in, så kände jag bara ett rus av välbehag.
HEMMA!
Aaaahh så skönt det är att komma HEM.
Älskar detta huset altså!
 
Flygresan gick bra som vanligt. August är ett proffs!
Och vi har i vanlig ordning speed-packat-upp ALLT.
Smutstvätt ligger i tvättkorgen, övriga kläder hänger redan på galgar.
Allt är på plats.
Det är ett måste innan jag kan slappna av!
Har nyss duschat. Andrew hämtar Mally på dagis & nu beställer vi Thai.
 

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Vad fräsch du ser ut! Och det där lät ju som en fråga men det var enbart ett utrop - du ser så fräsch ut! Passar jättefint i den där varma hårfärgen. Ha en fin dag/kväll!

Svar: Men TACK!! :) Glad jag blir! Ha en fin dag du med!
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-28 @ 20:54:21
Postat av: Mammi

Hem ljuva hem ❤❤❤

Svar: Jaaaa verkligen! Gud vad SKÖNT att vara hemma!
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-28 @ 21:32:57
Postat av: Nikita

Ja man behöver komma iväg ibland för att sen kunna uppskatta
Hemma !
Ja är likadan , måste packa upp direkt och sätta allt på rätt plats !
Sen kan ja slappa av !

2012-12-29 @ 08:02:50
URL: http://nikital.blogg.se
Postat av: Yohannas.se

Vad härligt!! Vilken kick när allt funkar så bra - å jag håller med, allt måste packas upp innan man slappnar av riktigt bra.

2012-12-29 @ 08:24:27
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/
Postat av: Nathalie

There is no place like home ;) vad duktig du är som packar upp direkt, min väska kan stå i evigheter ;)

2012-12-29 @ 13:15:30
URL: http://nathalier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0