Jag blir så GLAD!

Jag tyckte att jag hade lite extra besökare när jag klickade in i morse, men när kommentarerna fullkomligt forsade in & statistiken pekade rakt upp, förstod jag att något var på G.
Kikade runt lite nyfiket & hittade August & Mally, som små renar på Blogg.se/everyday-sida & även i sidebaren.
Vad roligt att så många tyckte vårt julkort blev fint!
TACK så hjärtligt för alla otroligt fina kommentarer!
Blir alldeles rörd i hela hjärtat.
Hoppas ni väljer att fortsätta följa mig!
 
Ni kan även lägga till mig på Instagram där jag heter jemlp
 

 
Mammas älskade hjärtan ♥
 
Nu ska jag krypa ner i soffan med lite choklad & titta på serier.
August sover sedan halv 7 & jag la honom inatt utan att amma precis innan.
Undrar hur denna natten kommer sluta.
Jag måste erkänna att jag är lite nervös varje kväll nu när jag lägger mig, hehe.
 
Okej. Soffan kallar!
PUSS på er!
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis! Jättekul! Julkortet blev jättefint. Det är inte lätt att fota barn och hund tillsammans!

Svar: Tack! :) Nej det var INTE lätt, hehe ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-11 @ 02:59:33
URL: http://Lindisen89.blogg.se
Postat av: Hanna Watson - nygift i Kanada

Hej Jenny. Vad kul att hitta din blogg. Jag är nygift med en kanadensare och har nyligen flytta hit till Kanada. Men jag har för några år sen bott i USA och då bland annat i nashville. Har mkt vänner där och har varit tillbaka mycket, senast förra sommaren och jag och min man planerar en resa dit i vår. Trivs ni bra där? Jag har alltid älskar Nashville.

Kram,
Hanna

Svar: Men vad roligt! Synd bara att du inte var kvar i Nashville!! ;) Jag trivs verkligen jättebra! Det blir bara bättre & bättre. SKillnad från NYC, men så mycket bättre med barn :)
Måste kika in hos dig nu!
Kram
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-11 @ 04:29:09
URL: http://exiback.blogg.se
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

superkul när ens inlägg får uppmärksamhet :)
och julkortet blev jättefint!

Svar: Ja verkligen! :) Och tack!
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-11 @ 08:40:57
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Sara

Otroligt sött julkort!!
Betyder det att du slutat amma helt nu, när du inte heller ammar på kvällen? Jag håller också på att avsluta/dra ner på amningen. Min son är två dagar yngre än din. Men jag tror jag behåller kvällsamningen ett tag till. Tycker det är så mysigt trots allt.

Svar: Ja jag tror att det är slut med amningen :( Jag hade sååå gärna fortsatt med kvällsamning men August blev så förvirrad & ville bara amma hela hela tiden. Han blev supergnällig & bara drog i min tröja hela tiden.. :/ Härligt att ni kan fortsätta!
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-11 @ 09:11:25
Postat av: Pernilla Chis

Såg det precis. Kul!

Svar: Ja verkligen jätteroligt! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-11 @ 09:37:04
URL: http://enfrusdagaribrasilien.blogg.se/
Postat av: Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Åååh så härlig bild det där var :D

Svar: Tack :) Jag kan inte annat än att hålla med såklart ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-11 @ 20:19:26
URL: http://idamli.blogg.se
Postat av: AnnaMalin

Men jag dör Jenny, såå söta!!! Nej, det är då inte lätt att få både hund och barn på bild ;-) I år skippar vi nog det, men förra kämpade vi - tre tillfällen krävdes innan det blev ok haha!

Kram till er!

Svar: Ja när det blir 3 så ger jag upp ;) Då blir det att anlita fotograf, heheKRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-11 @ 21:21:39
URL: http://annamalinform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0