Känner mig vuxen

Idag har vi mött vår första barnvakt.
Kändes så underligt att liksom intervjua en tjej som ska passa mitt barn.
Och att sedan lägga in hennes nummer under "barnvakt".
När blev jag så gammal?
Tycker tonåringar att jag ser ut som en "äkta mamma"?
Hjälp. Där försvann ungdomen, haha.
 
Tillbaka till barnvakten!
Vi ska nämligen på konsert på Torsdag.
Aerosmith & Cheap Trick är i stan, så vi ska givetvis få backstage pass av Andrews bästa vän Daxx som är trummis i Cheap Trick.
(Låtarna "I want you to want me", "Surrender" & "In the street" That 70s show soundtracket, är mest kända låtarna för er som undrar vilka dom är)
 
Ska bli SÅ himla kul! Vi ska gå med massa vänner & jag är galet pepp på en kul kväll.
Jag ska ha på mig kläder utan kräk, klackar & min älskade Marc Jacobs-väska som hamnat längst in i garderoben pga opraktiskt när man behöver en miljard blöjor, wipes, extraombyte, mat osv till korvungen.
 

 
Dags att släppa ut PARTY BÄNNY!
 

Kommentarer
Postat av: eastcoastmom, Spanien

Barnvakt är en milstolpe, jepp nu är du vuxen!

Svar: Verkligen! Läskigt att vara vuxen nu ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-10 @ 06:56:57
URL: http://grrringo.blogspot.com
Postat av: Pernilla Chis

Håller med. Massa vuxenpoäng på det. Hoppas att du hittade någon som kändes bra.

Svar: Ja vi gjorde det! Så himla glad är jag :)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-10 @ 08:55:12
URL: http://enfrusdagaribrasilien.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hoppas du fann någon som kändes trygg och bra och härligt med en slå-klackarna-i-taket kväll!! Woop woopa!

Svar: Jaa jag tror vi lyckades minsan! :) Tjohoo vad kul det ska bli!
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-10 @ 20:34:20
URL: http://nathalier.blogg.se
Postat av: Nikita

Oj , känns de inte läskigt me en främmande barnvakt ? Fast visst är de rätt vanligt i USA ?

Svar: Jo det gör det verkligen! Därför vi träffade henne innan. Och hon är en rekommendation av två familjer vi känner som använt henne i flera år, så det känns lite bättre :) vi får rigga våra övervakningskameror ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-11 @ 06:48:27
URL: http://nikital.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0