Pust!

Oj vad han busar runt min lilla korv!
Så fort jag vänder ryggen till är han på nytt uppdrag.
De mest populära busen just nu är att;
Försöka äta batterisladden till datorn (vi gömmer den givetvis)
Klättra i trappan
Bada i Mallys vattenskål
Klättra i hyllan för att nå dom fina, blinkande modemen samt riva ner dom.
 
Det är inte så att jag lämnar August själv, han är alltid i mitt blickfång, men så fort jag ska gå & hämta något så kryper han superfort dit han vet att han egentligen inte bör gå.
Sedan skrattar han så han kiknar när jag kommer efter honom.
 
Detta barnet gör mig så glad i hela kroppen altså!
 

Kommentarer
Postat av: Akka-mamma till Gustav

Och vilken härlig och klättervänlig trappa ni har! Inte konstigt att den är populär:)

Svar: Ja vi tyckte det var så fult med matta men oj vad smidigt det är med hund & bebis!!
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-11 @ 21:16:08
Postat av: Mammi

Öron stora som trumpeter, ögon i nacken och bläckfiskarmar=mamma hahaha, eller hur!?

Svar: haha Jaaa! ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-11 @ 21:17:13
Postat av: Dixie

Haha! Känner igen det där.
Stunder ORKAR jag inte springa efter och när det blir tyst vet man att "någon" är up to nooo good. Det är därför hon fått börja dagis nu så får nån annan springa efter och hålla koll ;)

Svar: Den där tystnaden är farlig! ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-11 @ 21:30:42
URL: http://entillskrutt.blogspot.com
Postat av: storasyrran

Han är såå söt!

Svar: Åh tack kära du! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-11 @ 21:31:28
URL: http://storasyrran.blogg.se
Postat av: Fatima

Låter bekant! Och det är inte att de inte förstår vad de inte får göra, det gör det bara mer spännande.

Svar: Absolut! ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-11 @ 21:59:31
URL: http://www.fatimaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Fadderbarnet

ÅÅÅH JAG DÖR! AUGUST HAR BULLEKLÄDER?! Om jag får barn ska jag också köpa de!

Och duuuuu, fina Jenny - Grattis i förskott på födelsedagen :) Puss och kram

Svar: Klart han har bullekläder min lilla korv :)Alla barn borde ha bullekläder!

Och TACK fina du!! :) Hoppas allt är väl.
PussKram
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-11 @ 22:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0