Sponsrad Video

När det var Day Light Savings så berättade jag för Andrew att då ska man byta batterierna i samtliga brandvarnare så man vet att de alltid har färska batterier & är fungerande.
Tänk att han inte visste detta! Så otroligt viktigt hörrni! Att ha koll på brandvarnarna. Och att ha brandsläckare! Vi har en i köket & en på övervåningen.
Sedan August kom till världen har jag blivit väldigt mån om säkerhet. Med enkla medel kan man förhindra en stor förödande olycka.
Byter ni batterier när vi ställer om klockan?
 
 
 
Mer information om brandvarnare

Kommentarer
Postat av: Lisa

Brandvarnare har vi en på enda våningsplanet o en i källaren. I fritidshuset har vi en på var våning. Brandsläckare köpte vi först för ett tag sen (skandal), en stor i hallen och en liten i bilen. Vi fick "ändan ur" först när vi läste om en bilbrand på E18, där en person räddade en kille i en brinnande bil tack vare att han hade en brandsläckare i sin bil.
God Jul till er fina familj!
Dig har jag följt sen innan du träffade Andrew, är nog din äldsta läsare med mina 64!

Svar: Men så roligt!! Hur kommer det sig att du hittade hit? :)Så glad jag blir!
Och BRA att ni "fick ändan ur" & skaffade er brandsläckare. Så viktigt :)

God Jul till dig!
jenny - mammaliv i Nashville

2012-12-21 @ 13:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0