Sponsrat videoinlägg Röda Korset

Vid juletid försöker jag att, förrutom att köpa julklappar, baka lussekatter & pepparkakor, även att stödja hjälporganisationer lite extra. Jag försöker bidra till att hjälpa andra som mest troligt behöver pengar mer än vad jag gör. Det finns alldeles för många som har förlorat så otroligt mycket i livet, som behöver hjälp att bygga upp en vardag på nytt. Juletid är en tid för mig då jag försöker tänka lite extra på dom som inte har tak över huvudet, som förlorat sina föräldrar, de som inte kommer sitta framför en brasa & öppna paket. Det är en väldigt glad tid på året, min absoluta favorithögtid. Men också den viktigaste att ge till de som behöver.
Tillsammans kan vi göra skillnad. Var en medmänniska du med.
20 kronor är inte mycket för de flesta av oss, men kan hjälpa andra så otroligt mycket ♥
 
 
Var med oss i kampen mot världens katastrofer
 
Var med oss i kampen mot världens katastrofer. Varje dag drabbas människor av förödande katastrofer. Varje dag kämpar vi för att rädda liv och ge hopp. Ingen skall lämnas ensam i en katastrof. Ge ett bidrag nu i Jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0