Bajs-dag

Jag hade ställt klockan på 5:30, men den stängdes tydligen av (av mig såklart) & jag sov vidare en timme.. Det har inte hänt sen förra våren.
Usch vad jobbigt det är att försova sig!
Som tur är kunde Andrew ta hand om Mally & jag kom i tid till doktorn.
Sitter här & väntar nu på att bli uppropad.

Anledningen till min försovning var att jag somnade klockan 4 inatt/imorse..
Jag bara kunde inte sova!
Eller.. Jag halvsov från 11 till 12. Men sen dunkade grannen på din hemska hiphop med basen som gud glömde & jag fick smsa för att be honom sänka.
Drog "tycksyndommigförjagärgravid"-kortet.. Det funkade & efter 20 minuter var det tyst. Fick även en ursäkt & grattis till bebis sms, haha.

Då kom Andrew & la sig & somnade på en sekund. Tror ni jag somnade bättre för det? Oh no.
Det var här jag låg vaken fram till 4.
Sen var jag upp & kissade vid 5.

Vad mer har hänt som är kul..?
Jo! En taxi stänkte ner mina byxor genom att köra i största pölen & mitt paraply gick sönder. Hurra vad kul.

JA Men tyck synd om mig!! Haha


Kommentarer
Postat av: Michelle - med en prins i magen <3

Svar: Ja de var supergott!!



Usch för att försova sig, och ännu mera usch för att inte somna! Hoppas allt går bra hos läkarn! Kram

2012-01-12 @ 14:29:01
URL: http://hannahmiichelle.blogg.se/
Postat av: Hannah - Colin 4,5 år och Evelyn 3 månader

Men gud, precis som på film ;)

2012-01-12 @ 21:22:25
URL: http://detvackrastesomfinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0