Frågor

Postat av: Mira

Vilket är ditt favoritrum eller "avdelning" i det nya huset?! :D Av bilderna jag kan se så tycker jag att badrummet & köket verkar awesome! Kram♥

 

Åh jag kan inte välja? :) Älskar liksom hela huset så himla mycket. Men om jag måste måste välja så är det nog köket!

 

Postat av: Nora

Vart bär flyttlasset av? Spännande med flytt!

 

Jag får inte avslöja än! Tyvärr.. Jag veeeeet att det är SÅ irriterande..

 

Postat av: Philabound

jag ar ocksa nyfiken pa vart huset ligger...nar tanker du avsloja det? finns det nan anledning till varfor det ar hemligt? :). Ett superstort grattis ocksa till ett underbart hus!

 

Om jag fick skulle jag avslöjat med en gång! Men det har med Andrews jobb att göra så jag fååår inte än. Blir tokig! Jag kan berätta med inte skriva publikt "utilfall".. Bla bla bla.. haha

 

Postat av: Josefin

När har du bf?


9 Mars! :)


Postat av: Nina

Vilken mysig dag ni verkar ha haft! Bara att promenera hem genom ett livat NY gör att jag får gåshud (har varit där 2 ggr och längtar ständigt tillbaka!). Har en fråga! Du kanske skrivit om det tidigare men då har jag missat det... Vad har ni köpt för barnvagn? Vilka barnvagnar är populära i NY? Ha en fin dag och vårda magen :-) Kram!

 

Ja New York är något väldigt speciellt :) Hoppas du kommer kunna åka tillbaka snart & njuta av staden!

Vi har köpt en Bugaboo Cameleon & är supernöjda! Just Bugaboos är väldigt smidiga här i NYC med den ojämna terrängen på trottoarer osv..

Andra populära är Uppa Baby & City Mini. Ser även Stokke-barnvagnar ibland!

 

image description

Ni är så gulliga som ställer massa frågor!

PUSS :)

 


Kommentarer
Postat av: Karolina, gravid i v. 36 ♥

Heej!

Sv; hahaha, nej min mobil är STENdöd! jag har varit på en reperationsfirma och får svar i ef om dom kan göra något. Annars blir det massor med jobbiga papper och sådant, sån tur är har vi drulleförsäkring!:)

Kram

2012-01-30 @ 14:35:49
URL: http://lillamys.blogg.se/
Postat av: *SARASDIARY*- Gravid v. 28

För oss blev det också en bugaboo! :-)

2012-01-30 @ 15:35:42
URL: http://www.lifestyleblogs.se/sarasdiary
Postat av: Hanna - med Mini i magen

Vilken snygg färg på vagnen! Ville också ha en marinblå men det fanns inte på den modellen vi köpte tyvärr.



2012-01-30 @ 18:05:10
URL: http://hjn.blogg.se/
Postat av: Josefin

Samtidigt som mig :)

2012-01-31 @ 17:04:11
URL: http://blivandemamma.se
Postat av: Stephanie

Kul att du är beräknad 9 mars. Då fyller jag år. Det är en bra dag att födas på. Själv så kommer min bebis den 2 april!

2012-01-31 @ 22:15:40
URL: http://vargdrommar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0