Gammal mjölk

Äntligen fick jag en natt med någorlunda bra sömn!
Känner mig som en helt ny människa.
Glad & pigg :)

Det är så svårt att bli bekväm med magen nu & det där kissandet blir jag tokig på!
Nog om det.
Glad är jag idag & snart ska vi ta med oss hunden till parken så han får träffa lite kompisar & leka.
Jag släppte ut honom på bakgården när vi vaknade & satte mig för att äta lite flingor med mjölk.
När jag nästan ätit upp allt & sörplar sista mjölken som är kvar, ser jag äckliga små vita klumpar som flyter runt.
Uäsch!
Det är nog det värsta som finns.
Klumpig mjölk.
Nu kommer jag vara nojjig halva dagen att jag kommer börja må illa osv osv.
Så är det med det.

Kommentarer
Postat av: Michelle - med en prins i magen <3

Usch stackare! Jag är inte ens förtjust i mjölk kan äta i flingor och så men är extra nojig med datumet. Vet att man ska lukta och smaka men eftersom jag inte dricker mjölk skulle jag aldrig få för mig att smaka, samma sak med yoghurt! Hoppas du slipper illamåendet! Tror de är lite psykiskt också faktiskt! Kram

2012-01-08 @ 14:40:44
URL: http://hannahmiichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0