Godmorgon

Här sitter jag utan fungerande hjärna.
Är liksom helt hjärndöd idag?
Jag är inte trött eller något sånt.
Kan liksom bara inte få igång tankebanorna.
Antar att det är så himla mycket tänk hit & dit om hus, flytt & bebis att hjärnan strejkar, haha.
Det är verkligen allt jag tänker på just nu.
Allt vi pratar om kretsar kring dessa 3 ämnen.
Det ska bli så SKÖNT när vi äntligen har våran lilla skatt här i världen & har köpt hus så vi bara kan slappna av & njuta av att vara föräldrar.

Nu slog det mig att det bara är 7 veckor kvar..
Oj.. Vad lite tid!!

Om 7 veckor blir jag mamma.
Helt galet är det.


Kommentarer
Postat av: Hannah

Man kan liksom inte fatta den där känslan av att inte fatta även om man är den som har bebisen i magen. Fattar du vad jag menar haha. Måste kännas helt knasigt. Och även efter bebis har fötts, hur lång tid tar det inte att fatta att man är mamma. Måste vara en helt överväldigande känsla.

2012-01-17 @ 15:00:33
URL: http://gingertea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0