Krångel

Oj vad svårt det varit att logga in på blogg.se!

Nu har jag & Andrew övat massa andningstekniker, ätit pizza, sett film, sovit på soffan & jaa.. det var vår aktiva dag.
Vi såg Warrior & det måste nog vara den bästa filmen på länge.
Se den!

Jag växlar förövrigt mellan att ligga i soffan, på golvet & att sitta på yoga-bollen. SÅ himla svårt att vara bekväm just nu. Har ungefär en miljard myror i kroppen heela tiden. Vill bara stretcha & gå promenad.
Ska nog ta mig en sväng med vovven nu så jag kan sova inatt!


Kommentarer
Postat av: elinjosefine

Ja då är han i lite mer behändig storlek, Billy väger 37 kg nu. Mina föräldrar har en tollare och jag tyckte han såg ut som den i storlek. Supersöt :)



Ha en fin måndag!

2012-01-02 @ 15:38:19
URL: http://lifestyleblogs.se/elinjosefine

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0