Ouch!

Igår & idag har älskade lillkorven varit uppe & mosat mina revben lite för ofta.
AAJ! Det gör så hemskt ont!

Utöver hans försök att knäcka revben för att få mer plats, så känns allt enklare sen han vände sig med huvudet ner.
Jag kan gå lite snabbare igen, andas lättare & känner mig helt enkelt inte lika begränsad som jag var några veckor sen.
Yogan gör även sitt & jag är mjuk i kroppen. Ingen foglossning eller hemsk värk någonstans har jag än så länge.
Så skönt!

Måste dock tillägga att jag faktiskt fastnade(!!) i soffan igår.
Jag kom inte upp! Haha. Andrew bara skrattade medan jag försökte rulla mig ur min någon nedsjunkna position som en strandad val.
Så, 100% som "vanligt" är det minsann inte.


Kommentarer
Postat av: pappa

Lite svårt att tänka sig Jenny som svårrörlig.

2012-01-17 @ 05:16:11
Postat av: Michelle - med en prins i magen <3

Svar: Faktum är att jag/vi har köpt allting själva förutom de vi fått på Babyshowern av mina fina vänner hade för mig i början av December! =) Men han blir nog skapligt bortskämd när han väl vääljer att titta ut! Herregud alltså!

2012-01-17 @ 09:47:14
URL: http://hannahmiichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0