Svar på kommentar

Jag får ganska mycket frågor om Andrew titt som tätt & jag vet att jag klargjorde allt om hans jobb osv i ett inlägg för några månader sen men jag har ingen aning om vart det är..

Ni får hemskt gärna fråga & jag svarar mer än gärna :)
Fick en av Anna att börja med.

"-Hur ofta reser Andrew med jobbet Förresten?"

Han reser ganska titt som tätt.
Kanske ett par gånger per månad flyger han någonstans & stannar en till två nätter.
På sommaren när det är mycket konserter, festivaler osv, reser han definitivt mer!
Jag tycker det är skönt när han är borta ett par veckodagar ibland, men är samtidigt glad att han inte behöver fara runt mer.
Han har ju även massa event/konserter här i New York som han måste gå till under veckorna så just nu är det väldigt lagom.
Ska bli skönt att ha honom hemma hela tiden när lillkorven är här. Iallafall i början.
Sen kommer han börja flänga runt igen, men det är hans jobb & jag är så otroligt stolt över honom & det han gör, så det får jag helt enkelt bara acceptera :)

Kommentarer
Postat av: Anna i USA

Tack för svar... Jag började läsa din blogg ganska nyligen så har inte läst något 'Andrew' inlägg förut :)

Då lät det ju inte så farligt.. Trodde han var ute betydligt mer än så! :) Låter som att han har världens bästa jobb i mina öron. Jobba med musik och resa. finfint :)

2012-01-19 @ 03:21:15
URL: http://annaedback.blogg.se/
Postat av: Karolina, gravid i v. 34 ♥

Va skönt att han kommer vara hemma i början!:)

Ha en fin dag! ♥

2012-01-19 @ 09:06:25
URL: http://lillamys.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

Härligt att han är hemma när liten kommer iaf

2012-01-19 @ 09:51:27
URL: http://saratilling.se
Postat av: Spanienfrugan

Nu blir jag ju nyfiken på vad han gör! Jag som inte är så uppdaterad på området. Är han musiker av nåt slag eller jobbar han mer PR? :)

2012-01-19 @ 13:08:45
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0