Altså.. ♥

Precis som jag hoppats så trillar det in massa fina & förstående kommentarer från er som får mig att känna mig normal igen.
Att jag inte är den enda människan i världen som har det lite knaggligt ibland & att vår lilla familj inte är totalt disfunktionell ;)
Ni är verkligen helt underbara!
Jag skulle så gärna svara på var & en av era fantastiska kommentarer, men August ger mig inte många minuter med fria händer idag.
Han är inte så gnällig, utan bara väldigt aktiv!
Måste köpa en sån där hopp-grej åt honom så han kan öva att stå & skutta själv.
Man får ju världens arm-muskler av att vara mamma. Träning 24/7.
 
Och nu bajsade han för 4:e gången.
Gotta go!
 
PUSS på er
 

Kommentarer
Postat av: mammi

Alltså stavas med 2 l, bara så du vet ;))) skönt att magen fungerar nu..

2012-07-02 @ 23:47:10
Postat av: Trees London

haha, skriver också alltid alltsa med 2 ^^
ja men verkligen! armarna börjar ta form ;)

2012-07-03 @ 01:51:50
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Magdalena

Haha, när jag läste det sista, om bajset, var Panetoz låt Dansa, Pausa på Spotify. Helt plötsligt blev det Bajsa, Pausa istället!! :D Kiss-och-bajshumorn är på topp!! ;)

Svar: haha, jag har aldrig hört den så jag måste youtuba nu så jag kan sätta mig in i det ;)
Jenny Lönnstam

2012-07-04 @ 14:15:17
URL: http://lurvaandthecity.blogg.se
Postat av: Sarasdiary

FINISAR <3

Jag har varit så dålig på att kommentera här inne men är inne här varje dag och kikar! :-)

2012-07-04 @ 18:47:11
URL: http://www.lifestyleblogs.se/sarasdiary

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0