En liten förklaring

Ni var många som skickade kramar igår & ni anar inte hur mycket det värmer.
Tack fina ni ♥
 
Jag har inte riktigt vant mig att ni är så många som läser & att ni faktiskt inte känner mig på djupet & vet vad som hänt, så därför kommer en snabb liten förklaring till gårdagens inlägg.
Min storebror finns inte här på jordelivet längre då han i december 2004 blev påkörd & omkom..
Det finns inte så mycket mer att skriva om saken utan det är helt enkelt vad som hände.
 
Jag saknar honom något fruktansvärt men livet går vidare på något underligt vis & man lär sig leva med det ledsamma.
Sedan August kom till livet så känns allt så mycket "enklare" igen & det är väldigt fint att ibland ser man min storebror när han var barn, i August.
 
Lilla pluppen när han var några veckor.
 
Man inser verkligen vad fort tiden går & hur viktigt det är att fånga varje dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag minns fortfarande. Ni hade en väldigt fin begravning. Tänker på dig. Kram

2012-07-10 @ 18:24:01
Postat av: louise

vad fint att du ibland ser din bror i din son. kan inte föreställa mig hur det skulle vara att förlora någon som står en så nära. tack för att du delar med dig så att man tvingas stanna upp själv och tänka på vad som är viktigast här i livet! kramar

2012-07-10 @ 19:24:25
Postat av: Hanna Karlsson

Usch så ledsamt. Kram

2012-07-11 @ 08:37:58
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vilken liten goding till son du har :)

livet är så orättvist.. & det är skörare än vad man tror. varma kramar till dig.

2012-07-11 @ 19:07:04
Postat av: Bella - med mini i magen

Jag förstår att du kan ha det jobbigt ibland, jag förlorade min mamma för snart fem år sedan så jag vet vad jag pratar om. Som du säger så går livet vidare på något konstigt vis men vissa dagar saknar man dem mer än någonsin. Jag hoppas att när jag får barn (i oktober ) så ska jag hitta tillbaka till den livsglädje som jag hade förr även om jag är lycklig nu över det jag har, men jag tror du förstår vad jag menar. Styrke kramar från mig ! Kram

2012-07-11 @ 21:12:21
URL: http://www.gabriellaonnelind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0