Ny rutin

Här hemma har vi börjat med en ny teknik för att söva lillkorv på dagen. Den går ut på att jag stoppar honom i vagnen sittandes (viktigt!) & sedan börjar jag helt sonika traska runt hemmet i en stor åtta tills han somnat. Normalt brukar det ta 15 minuters inomhuspromenad & det är helt överkomligt med tanke på att jag faktiskt får 30 - 40 min egentid*. Anledningen till att denna promenad sker inomhus är att går vi ute & August somnar, vaknar han till samma sekund som jag stänger dörren om mig väl hemma igen. (*läs tid att plocka & städa)


Kommentarer
Postat av: Hanna -mamma till Melker

Kanske är det jag får börja göra, dock blir det en etta för min del, kanske en sjua i lägenheten ;) haha!

2012-07-10 @ 18:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0