Och då var onsdagen snart till ända

Vilken toppendag vi haft!
Det är ungefär 29 grader ute & solen är bakom fluffiga moln.
Skönt!
Runt lunch åkte vi iväg & träffade ett gäng mammor med bebisar i några timmar & när vi kom hem läste jag alla era fina kommentarer ang mata August eller inte.
Ni är så fina som delar med er av egna erfarenheter!
Ovärderligt!

Vi har nu bestämt att han ska få Avocado på tisdag, då han blir 5 månader.
Fastän jag är lite "nervös" & tveksam till detta stora steg, så ska det såklart bli spännande :)
 

Kommentarer
Postat av: Maria, Livet med tre

Men guuuud.. Jag har dig på bloglovin men reagerade på att din blogg aldrig uppdaterades.. Efter lite fix och trix funkar det igen. För det är klart du hade uppdaterat!! :-) bara bloglovin som strulade..
Nu har ja ju missat massor juuu ;-)
Ska läsa i kapp mig!!
Kramar!!!

2012-07-12 @ 12:28:04
URL: http://www.livetmedtre.wordpress.com
Postat av: Josefine

tror att du tycker det är jobbigt för att han faktiskt genom med att börja äta mat, tar steget från bebis till småbarn! oavsett om du vill de eller ej så kommer han växa ;)
Lycka till med smakisarna! dela gärna med dig i bloggen om hur det går :) Kram

2012-07-12 @ 13:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0