Shoppingsug!

Andrew flög iväg på jobb tidigt imorse, så jag såg fram emot en kväll fylld med skräp-tv.
Tji fick jag då vår tv inte spelat in något program.
Så nu sitter jag & kollar runt på hemsidor istället & det är SÅ farligt.
Nu kliar det allt i shoppingfingrarna.
Vill fylla på August garderob med fina Polar & Pyret kläder. Dom har så mycket fint på sin rea & vi kommer ju ha sommar ett bra tag till.
Jag insåg just att mycket av kläderna vi har i nästa storlek, är långbyxor & långärmat.
Tänkte nog inte så mycket när jag gick lös i butikerna innan August var född.. haha
Oh well!
Vi får se vad jag lägger vantarna på.
 
Annars kollar jag SPA-behandlingar & hemstädhjälp.
Det skulle sitta himla fint just nu altså.
Lite extra lyx i vardagen.
 
Tänk er en massage, ansiktsbehandling, manikyr/pedikyr & sen komma hem till ett skinande rent hem.
 
Åhhh vad underbart det skulle vara för en trött mamma.
Ska nog skriva ner det på önskelistan till jul ;)

Kommentarer
Postat av: Nathalie - Mamma till Melina

Åh ja, jag drömmer mig också bort till städhjälp och SPA. Skulle inte sitta helt fel så att säga. Men jag får iallafall hurra för att karl i huset går på 4 veckors semester idag, det är ju "nästan" samma sak ;)

Svar: LYX!! Åh vad avis jag är!
Jenny Lönnstam

2012-07-06 @ 11:23:10
URL: http://nathalier.blogg.se
Postat av: Zarah - mamma till lilla O och Ludwig

Oh yes! Hemstäd är något jag också önskar mig. Så skönt att få hjälp med alla de där vardagliga sakerna.. Kram!!

2012-07-06 @ 18:47:32
URL: http://zaraholine.blogspot.se
Postat av: Fröken M

haha.. det är helt klart önskningar som mer än väl får en hedersplats på min önskelista med :)
Gud va skönt det vore om nån annan kom och tog hand om "röran" !!

2012-07-07 @ 09:16:56
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Jenna

Det är verkligen guld värt med städhjälp och lite massage är faktiskt varje mamma värd då och då!

Svar: Verkligen!!
Jenny Lönnstam

2012-07-07 @ 22:12:29
URL: http://onlymama.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0