Tandsprickning, feber, vätskebrist, gasig mage?

Jamen det finns ju en miljard grejer som skulle kunna göra lillkorven upprörd & ibland blir jag så trött på mig själv att jag genast dyker på google för att undersöka "problemet" & försöker hitta orsaken.
Idag har jag redan sökt på tandsprickning, feber, vätskebrist & gasig mage.
Klockan är inte ens 10.
Jag har sökt & läst & sökt igen med omformulering.
Men hur mycket jag än söker, så kan jag ju inte veta vad som bekymrar August.
Det vet ju bara August själv & han säger ju inte så mycket än, så jag vet egentligen inte varför jag håller på med detta googlandet i tid & otid.

Gör ni också så?
Googlar ALLT?
 

 
MVH
Okrönt google-drottning

Kommentarer
Postat av: Angeliqa

Japp, här har du en till bebis-google-beroende. Jag kan till och med vakna mitt i natten för att googla någonting jag funderat på gällande Miranda.

Svar: Haha jag mittinattengooglar jag med ;)
Jenny Lönnstam

2012-07-08 @ 17:51:10
URL: http://sopnedkast.blogspot.com
Postat av: britta bloggar

Jag försöker låta bli, blir så orolig när jag ser alla familjelivtrådar...

Svar: Samma här! Men samtidigt hittar man ibland något vettigt & det känns så skönt.. Ja det är ju både bra & dåligt med allt.. :)
Jenny Lönnstam

2012-07-08 @ 20:19:18
URL: http://brittabloggar.se
Postat av: Karolina, mamma till My 💗

Jag googlar faktiskt inget, skulle bli alldeles för orolig då! Gjorde det när My hade vattkopper ich jag blev helt knäckt! Det står alltid det värsta.. Tror det där med googlandet lätt blir en ond cirkel.. Så försök låt bli det så gott det går:)Jag googlar inget sen mys vattkopper och det är superskönt :) kram

Svar: Skönt att du kan hålla dig ifrån! Jag borde börja öva lite på det ;)
Jenny Lönnstam

2012-07-08 @ 21:02:16
URL: http://Lillamys.blogg.se
Postat av: AnnaMalin

Både ja och nej - händer allt, men som de ovan skriver blir jag lätt orolig. Inte bra för att vara mig som lätt förstorar saker! :-/

Kram vännen!

Svar: Ja jag blir allt också orolig så jag borde nog försöka minska googlandet ;)
Jenny Lönnstam

2012-07-08 @ 21:22:55
URL: http://annamalinsrum.blogg.se
Postat av: Anonym

Jajamensan!;) fast det är så mycket bättre nu när hon börjar närma sig året. Men OJ vad jag googlat. Tänder, kolik, sömn, magont, mat, amning, ersättning you name it. Som besatt ;) nu är det ganska sällan, men det händer. Kram

2012-07-08 @ 23:10:13
Postat av: Sandra

Jajamensan!;) fast det är så mycket bättre nu när hon börjar närma sig året. Men OJ vad jag googlat. Tänder, kolik, sömn, magont, mat, amning, ersättning you name it. Som besatt ;) nu är det ganska sällan, men det händer. Kram

Svar: Tur att jag inte är den enda galningen ;) Och skönt att det ger med sig efter ett tag. Kram!
Jenny Lönnstam

2012-07-08 @ 23:10:47
URL: http://storstadstockholms.blogspot.com
Postat av: pernilla

japp, googlar allt men ska försöka låta bli..men det är svårt, försöker iallafall undvika de allra värsta trådarna på familjeliv..

2012-07-09 @ 12:20:42
URL: http://mikanilla.blogg.se/mikanilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0