Lördag

Jag vågar nästan inte säga det i rädsla för bakslag & annat skrockigt tänk, men August sov i sin säng hela natten!
Han vaknade 2 gånger för att äta & sen var det bara att pluppa honom tillbaka i lillsängen.
Haaalllelluuujaaa!
Jag känner för att dansa en segerdans.
Det har varit 5 otroligt tuffa nätter i rad, så detta var väldigt välkommet.
Vi var uppe strax innan halv sju & gav oss ut på en tidig morgonpromenad i husområdet med Mally innan solen börjar gassa för mycket & jag tror att det blir ett besök till poolen ganska snart.
Vore skönt att ta sig ett dopp!
 
 
TACK för era fina kommentarer, stött & pepp! Jag har svarat på samtliga :)
Jag ♥ Er

Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

åh vad härligt att han sov så bra :)

2012-06-30 @ 15:25:10
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Morfar

Goa små fötter med knipande tår :)
Längtar efter er !

2012-06-30 @ 17:03:12
Postat av: Martina

Så himla skönt och gott med en morgonpromenad innan det blir alldeles för varmt. Vet precis hur det är efter min tid i Melbourne. Kändes alltid för varmt om man skulle ut och springa, så det var antingen tidigt på morgonen eller sent på kvällen som gällde :) Kram!

Svar: Ja vi är knappt utanför dörren mellan 9am & 9pm ;)
Jenny Lönnstam

2012-06-30 @ 18:49:20
URL: http://martinalouise.wordpress.com
Postat av: Nina

Åh va härligt, Jenny! Jag vet hur lycklig man blir när det äntligen kommer en bra natt efter rad dåliga... Segerdans är ordet :-) Hoppas August fortsätter i samma goda stil! Stor kram.

Svar: Haha ja man blir liksom tokigt lycklig! ;)
Jenny Lönnstam

2012-07-01 @ 07:46:36
URL: http://ninaerica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0