Vart tog texten vägen?

Jag hade skrivit ihop en text till föregående inlägg som tydligen beslutade sig för att ta en svängom i cyberspace & totalförsvinna.
Oh well.

Jag berättade att vi ritat & pillat här hemma på Andrews tattuering bra länge & att vi är väldigt nöjda över slutresultatet.
Den innehåller mycket smått som symboliserar vårt liv tillsammans.
Väldigt fint!


Jahaja.. Vad händer idag då?
Jag har långskypat med Mammi & pappa.
August har växt ur storlek 44 & är stora killen :)
Det är 20 grader varmt & jacka är inte nödvändigt. Det ska hålla i sig i minst en vecka!
Och på tal om det varma vädret så är det faktiskt dags för en långpromenad i parken med småfolket!

Kommentarer
Postat av: tina

vad härligt att ni har fint väder och storlek 46 eller 48? va roligt ( vet inte riktigt va kommer efter 44) haha. Hoppas att ni få en fantastisk dag.

kram

2012-03-12 @ 21:02:28
URL: http://tinasaberi.blogspot.com/
Postat av: Petra

20 grader?? Gud va lycko! Här har vi bara 1-8 grader :( ni har ju svensk sommar! Njut så länge det varar..;)

2012-03-12 @ 22:24:40
Postat av: elin

Meeen duuuu vad härligt med 20 grader!

jag tror jag bokar en biljett till dig;-)

2012-03-12 @ 22:54:48
URL: http://flieo.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men lillplutten, vad duktig han är som växt ur strl 44 :) Gud vad gulliga de kläderna måste vara! Roligt att spara och visa när han blivit större hur liten han en gång var :)



Min brorsa bor i san Diego. De hade 35 grader för någon dag sedan. Lite fööör varmt för min smak så ditt new York väder passar lite bättre ;)

2012-03-13 @ 00:03:02
URL: http://hjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0