Altså!

Jag ÄLSKAR er!
Ni skriver så fina kommentarer & gör mig så GLAD!

Och ni som tillkännagjort er till mina föräldrar på stan är bara för underbara.
Dom blir jätteglada!

Ville bara säga tack för att ni är så fina.
Fortsätt gärna kommentera så mycket som ni gör



Idag har vi ensam-dag eftersom the papa ska på konsert ikväll.
Jag tror vi tar oss en sväng till parken strax & sen får vi se vad som händer.
Nästa vecka ska jag ta tag i det där med mamma/bebis-grupper, högläsning på biblioteket osv.
Dags att komma ut lite mer!

Kommentarer
Postat av: Tina

Åh såå fin han e !!

2012-05-11 @ 19:25:10
URL: http://Tinasaberi.blogspot.com
Postat av: Mimmi

lilla söta august! så go :)



Känner ni någon där ni bor nu? :) Det där med mamma grupper lär ju vara ett bra sätt att lära känna folk på.

2012-05-11 @ 19:48:24
Postat av: Karolina, mamma till My ♥

Vi gillar ju dig och din blogg!

Tack för kommentaren din Stor Kram

2012-05-11 @ 21:52:00
URL: http://lillamys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0