Bye bye baby clothes

Angående tidigare inlägg, så var jag bara nyfiken hur era små åker i bilen.
Det brukar vara olika överallt vad som anses vara rätt & fel.
Jag har August bakvänd, i mitten där bak, vilket är lag här.
Så ni behöver inte oroa er att han sitter i förarsätet & kikar fram ;)


Denna morgon har jag stoppat undan en massa kläder som August inte kan ha längre.
Det känns nästan lite trist? Samtidigt som jag älskar att han växer?
I någon mer vecka kan han ha storlek 56 & PoP 0-1 månad, sen får vi gå vidare till större.
Plockade även upp ny blöjstorlek tidigare i veckan.

Liten blir större!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det hände en svår biloycka i Värmland för snart en vecka sedan. Någon omkom, en annan skadades - men den lilla bebisen som satt bakåtvänd i sin bilbarnstol i baksätet klarade sig!

2012-05-02 @ 18:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0