Malligmamma.com

Jag är så stolt över min lilla knubbis så jag tror jag spricker snart.
I ungefär en vecka har jag lagt honom i sin lilla säng när han blivit sådär tröttgnällig runt 8 på kvällen & han somnar alldeles av sig själv!
Sen sover han till ungefär klockan 2 då han äter lite.
Jag stoppar sen tillbaka honom i sängen efteråt & han sover vidare till 6-någonting.
Så himla härligt!

Jag har också listat ut att om han är uppe i över 1 1/2 timme på dagen, så blir han så trött att han blir otröstlig & svår att söva.

Det är ju helt underbart att börja förstå hur denna lilla varelsen fungerar!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ååååhhhh vilken lyx! Det är bara att hålla tummarna att det håller i sig :) jag hoppas Melker tar efter ;)



Puss

2012-05-30 @ 15:57:00
Postat av: Victoria - mamma på andra sidan atlanten

visst är det skönt när man äntligen börjar falla in i deras egna lilla rutin! det tog oss nästan 7 månader haha men ärligt talas så ändras det hela tiden. så fort man tror man har kläm påt, så händer det nå nytt :)

2012-05-31 @ 02:27:34
URL: http://victoriabeninger.blogspot.com
Postat av: Spanienfrugan

Underbart! Bra jobbat

2012-06-03 @ 11:28:01
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0