Julklappsjakten har börjat

Det är så himla roligt att leta runt efter julklappar till August.
Jag är lite avundsjuk på alla fina hemsidor ni har där hemma med stort utbud av prisvärda leksaker, kläder & inredning till barn.
Att man kan finna allt på en & samma sida är så otroligt praktiskt.
Lekmer.se hänger jag på ofta för att få inspiration då jag tycker dom har ett oslagbart utbud av olika märken.
Är väldigt förtjust i Jabadabado, Färg & Form & LEGO förvaringslådor.
 
Den röda kommer bli en perfekt julklapp till August.
Just nu finns dom på REA & kostar endast 279 kronor.
Tips!
 
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Den ljusrosa fick Melina i 1 års present. Förstår vad du menar med hemsidor, jag känner samma sak fast tvärtom! Alla amerikanska sidor med braiga produkter som inte finns här eller kostar skjortan och halva brallan att köpa här hemma :)

Svar: Haha vad lustigt att du känner så om amerikanska sidor! Jag är SÅÅÅÅ trött på allt som finns här ;) Vill ha all fin svensk design!
Visst är LEGO klossen fin! Jag tyckte jag skymtade den på en bild :)
Tänk att skruttan är 1 år!!
KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2012-11-09 @ 15:32:37
URL: http://nathalier.blogg.se
Postat av: Camilla Texas

Lekmer.se är grym! Låt mig tipsa om den klassiska Bobby car, jag köpte den i 1 årspresent till en väns dotter, hon blev försälskad.

Svar: Jag har kikat på en sån :) Andrew är lite skeptiskt dock & tror att huset kommer falla samman ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-11-09 @ 23:20:31
Postat av: Ida mamma till älskade Charles

Jollyroom.se köpte jag mina på :))) dom är helt perfekt går att stapla som vanligt lego!!! Finns söta gubbar och allt att köpa till!

Svar: Jag såg att det fanns mer att lägga till. Åh nu är jag sugen på att köpa MER ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-11-10 @ 23:14:41
URL: http://Http://idaceciliadanielsson.blogg.se
Postat av: Hanna

Lekmer är helt suverän sida, snabb frakt och otroligt bra priser! Förra ået köpte jag majoritetn av julklappar där. I år blir det att beställa igen, min son som snart fyller 6 år (!) älskar legooch det kan skilja flera hundralappar mellan lekmer och affärerna!

Svar: Ja verkligen! Jag har jämfört priser & dom är verkligen toppen!Önskar dom kunde frakta hit till USA!
jenny - mammaliv i Nashville

2012-11-12 @ 16:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0