Kärlek

 
Detta gör mig så lycklig ända ut i tåspetsarna ❤

Kommentarer
Postat av: Louise

Så vackert!! Jag längtar också efter att dina föräldrar ska komma :) Håller tummarna för att August inte blir allt för blyg för dem i början - för honom är de ju nästan som helt "nya" personer.. Men om han blir det så hoppas jag det vänder snabbt och att du får massor med egentid!! Och att ni får massor med härlig familjetid allihop!! Kramar

Svar: Men vad söt du är ;) haha. Jag hoppas verkligen att han kommer slappna av snabbt så jag kan sova en sväng! Men det får ta den tid det tar :)
Om inte så kan dom ju iallafall hjälpa till med annat runtom huset så jag får avlastning.
Tack fina för dina ord!
KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2012-11-11 @ 12:57:49
Postat av: Yohannas.se

Det FÖRSTÅR jag! <3

Svar: <3
jenny - mammaliv i Nashville

2012-11-11 @ 18:08:58
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0