Lördag

Fast det har känts som Söndag i dagarna tre nu.
Idag fick jag en härlig morgonpromenad i ensamhet & efter det 30 minuters yoga.
Jag känner mig så lugn i kropp & själ.
Yoga är verkligen min medicin mot stress & värk i kroppen.
Längtar till Januari då jag kan gå på pass & utvecklas mer.
 
Okej. Nog om Yoga.
 
Nu har svärisarna med hundar lämnat oss & vi ska försöka städa upp 100kg hundhår.
Sedan umgås med Andrews bror & fru.
Vi tar dagen som den kommer & planerar inte så värst mycket.
Skönt!
 
Hoppas ni har en riktigt fin Lördag kära ni <3
 
 
 
Och glöm inte att tävla. Sista dagen imorgon!

Kommentarer
Postat av: Morfar

Mmmmm, jag vill också gosa ! med August ;)

2012-11-24 @ 20:30:27
Postat av: Mammi

Little sweet devil!

2012-11-25 @ 00:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0