Och vinnaren är

Jag hade så gärna valt er allihop att vinna fina kläder från dOddA!
Tyvärr är det ju inte så tävlingar fungerar ;)
Så efter hederlig lott-dragning blev vinnaren
 
Zarah - mamma till två små
 
"Å jag vill vara med och tävla och hoppas att jag vinner!! Jag vill gärna att Oline ska få bära kläder i dessa underbara tyger då hon passar såå bra i starka färger :-) Hon fyller 2 år 1a december så det skulle vara en perfekt present eller julklapp!!

Pippityg vitt Ekologiskt, Prinsessor och Moln svart. De tygerna är mina favoriter!

Å håller alla tummar!!!! KRAM ❤ (medlem på facebook!!)"
 
Grattis Grattis!
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

grattis till henne :)

2012-11-26 @ 08:49:47
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Victoria B

YEY! det är ju min zarah från hudik ju :)
va kul! hihi

Svar: Men vad roligt att du känner henne :)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-11-26 @ 18:40:11
Postat av: Zarah - mamma till två små

Ååååååå vad glad jag blir!!! Wohoo! KRAM

Svar: <3 :)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-11-26 @ 19:30:57
URL: http://zaraholine.com
Postat av: Victoria B

hihi ja min lillebror är Olines gudfar till och med :)

Svar: Nämen!! :) Det visste jag inte! Åh vad kul! Världen är så liten
jenny - mammaliv i Nashville

2012-11-27 @ 18:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0