Tävling!

Nu har du chansen att vinna leggings, tshirt & mössa, i valfria tyger, från dOddA Design!

Här kommer ett litet urval av alla dom fina tyger som finns att välja på
 
 
För att tävla måste ni bli meddlemar i dOddA Design på Facebook.
Sedan skriva en kommentar om VEM ni vill vinna kläder till & vilket tyg som är er favorit.
 
Simple as that!
 
Tävlingen avslutas nästa Söndag
 
 
Här är en av mina nya favorit t-shirtar som kommer från dOddA.
Kvalliteten är otroligt fin & den passar perfekt på lillknubbis :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Hansson

Hej hopp!!

Jag vill vara med och tävla!

Den jag vill vinna det fina setet åt, är min dotter! Min underbara lilla Pärla! Hon blir 6 månader 22/11 och hon är, utan att överdriva, det absolut bästa som hänt mig! :)

Tygerna jag skulle vilja ha är prinsessor och rosaprickigt!

Hoppas på tur!

/Sara

2012-11-18 @ 09:44:24
Postat av: Marina Westlund

Halloj! Jag skulle jättegärna vilja vinna fina kläder!
Till min dotter!

Skulle vilja vinna i tyget med astronauterna i lila och rosa och lila/rosa stjärnbyxor till!

Hoppas hoppas!
MVH / Marina

2012-11-18 @ 10:34:56
Postat av: Marilen. Bernestrå

Gillar självklart dOddA design på FBI, vem gör inte det!

Jag skulle vilja överraska lillstrumpan med detta set i härliga tyger. Med fyra äldre sy strax får hon ärva en Edet och det vore kul att få överraska med något nytt fint.

Så ett angenämt problem, vilket tyg skulle jag vilja ha setet i? Får man välja på alla dOddAs tyger eller är det dina tyger eller är det de 8 du visar ovan?
Kan helt enkelt inte bestämma mig men vet att oavsett vad jag väljer kommer dottern bli fantastiskt fin :)

//Marilen

Postat av: Lena Sandsvik

Hej. Är med i gruppen dOdda design. Och vill gärna vinna till mig själv att till min son Erik (3). Mitt favorit tyg är sommar med luftballong på.

2012-11-18 @ 11:07:55
Postat av: Lena Sandsvik

Hej. Är med i gruppen dOdda design. Och vill gärna vinna till mig själv att till min son Erik (3). Mitt favorit tyg är sommar med luftballong på.

2012-11-18 @ 11:07:56
Postat av: Caroline

Halloj!!
Jag är självklart med och tävlar och skulle jag ha turen på min sida så är det till min lilla prins på 8 månader.

Jag älskar flera av tygerna, den tishan du fick är helt underbar och likaså de gröna legginsen. Så perfekt tyg till just de plaggen! Sen gillar jag det gröna tyget hon har med klöver på. Underbart retro. Men om jag måste välja ett tyg! Så blir det det tyget du har på bilden - tishan. Det händer så mycket i tyget och jag blir glad av bilden!

Är med i grupp på Facebook!
Kram Caroline

2012-11-18 @ 11:51:08
URL: http://www.cajo.blogg.se
Postat av: Alexandra V Boras

Hej!
Detta skulle vara en perfekt present till min prinsessa som fyller hela 1 år den 1/12! =)
Det är riktigt svårt att välja favorittyg då det finns så många fina! Men mitt favorittyg är "uggleskogen" Härliga färger med söta små ugglor!

*Nu håller jag tummarna* ;)

/Alexandra


2012-11-18 @ 12:33:02
Postat av: Nathalie

Hej hej! Jag skulle jättegärna vilja vinna detta till min systerdotter/gudbarn som heter Hedwig och har precis fyllt 1 år. :) Hon är världens underbaraste och gladaste lilla prinsessa och jag älskar henne som min egen. Både hon och hennes föräldrar skulle bli superglada om jag vann detta som en överraskning till Hedwig, det är jag säker på. Jag tycker att Uggleskogen och prinsessorna skulle passa bra till henne, Ugglorna för att Hedwig ofta förknippas med en uggla, och prinsessorna för att Hedwig är allas vår lilla prinsessa. :) Älskar din blogg för övrigt. Jag har själv bott i USA och jobbat som au pair. Saknar USA jättemycket, underbart land. :)

2012-11-18 @ 12:56:17
URL: http://nathalieidasofie.blogg.se
Postat av: Anna

Är gärna med och tävlar och hoppas på vinst till min son som fyller två år på fredag, snigeltyget hade passat honom perfekt.

// Anna

2012-11-18 @ 15:05:48
Postat av: Marléne - mamma till Nova och Noel

Hej!
Vill gärna vinna ett set till min lilla prins, som är 9 månader!

Alla tyger är fantastiska men jag gillar det blå uggletyget. Det skulle passa Noel perfekt!

Håller tummarna nu =)

// Marléne

2012-11-18 @ 16:02:10
URL: http://noelnovasmamma.blogg.se
Postat av: Camilla Häkkinen

Hej!
Spännande med tävling! Jag syr själv till mitt snart tvååriga yrväder. Men skulle hemskt gärna vilja ha ett plagg till honom från dOdda! Klart att den man älskar mest i hela världen ska ha det bästa!!! Han fyller två den 3:e dec och det vore en perfekt present eller julklapp till bubben!
Jag har förälskat mig i tyget Björnen sover bland många andra så det skulle bli perfekt.
Vi håller tummar och tår!!!
Mvh Camilla

2012-11-18 @ 17:58:11
Postat av: Josefin

Hej

Jag skulle vilja vinna ett set till min lilla bebis i magen som jag längtar efter att träffa :) Jag och min fästman trodde inte vi kunde få barn så det är ett litet mirakel :) Vi längtar så <3. Vore underbart med lite kläder.
Alla tyger är underbara! Tycker jätte mycket om det gula tyger med ekorrar eller det blå med träd. :)

Tack för mig :) Ha en härlig dag :)och tack för härlig blogg.

Kram Josefin

2012-11-18 @ 20:23:54
Postat av: Emma Lange

Å vad roligt med tävling som lyser upp i höstmörkret!

Skulle gärna vilja ge min dotter som *redan*blir 1år på annandag jul ett par fina byxor i pressent som hon kan ha under våren. Tyg som står överst på önskelistan är bruna giraffer!

Nu håller vi tummarna!

Kram Emma

2012-11-18 @ 20:31:39
Postat av: Zarah - mamma till två små

Å jag vill vara med och tävla och hoppas att jag vinner!! Jag vill gärna att Oline ska få bära kläder i dessa underbara tyger då hon passar såå bra i starka färger :-) Hon fyller 2 år 1a december så det skulle vara en perfekt present eller julklapp!!

Pippityg vitt Ekologiskt, Prinsessor och Moln svart. De tygerna är mina favoriter!

Å håller alla tummar!!!! KRAM ❤ (medlem på facebook!!)

2012-11-18 @ 20:37:23
URL: http://zaraholine.com
Postat av: Johanna

Vilken underbar tävling!
Jag vill tävla om matchande tröja och leggins till mina så gryn. Rosa och blåa uggletyget skulle bli supersnyggt på storasyster och lillebror.

2012-11-18 @ 20:47:58
Postat av: Charlotta - mamma till Theodor

Åh vilken underbar tävling! Jag blev störtförälskad i tyg nr 3, det blåa med träd, fåglar och ugglor tror jag det var också! Vill såklart ge detta till min lilla knubbis som snart är 9 månader :) tror han skulle bli hur fin som helst! Alla dessa tyger är ju helt underbara! Tycker att i de vanligaste affärerna i Sverige så har dom så tråkiga barnkläder... Speciellt till killar :( hur som, skulle gärna vilja vinna till min lilla älsklingskorv! :) och tack för en bra blogg och för du tipsade om alamamas på fb! Kramar

2012-11-19 @ 07:05:44
URL: http://potti.blogg.se/
Postat av: Johanna

Härliga tyger! Om vi har turen att vinna så är korven min 1år och älskar djur, så tyget med ekorrar hade varit toppen!

2012-11-19 @ 14:21:27
Postat av: Aida

Kul med tävling:D . Min älskade Evelina tycker de rosa tyget med apor på är fint:). Skulle vara kul att vinna nått fint i de tyget. Gillar verkligen alla tyger och allt Anna gör :D. Nu hoppas vi på vinst:). Lycka till alla. Kramar Aida och lilla Evelina

2012-11-19 @ 15:14:31
Postat av: Karolina, mamma till My ♥

Gillat på FB!
Jag vill såklart vinna åt min lilla My. Jag gillar rosa tyget med röda apor, och tyget med svanar. Sedan har jag inte blivit accepterad på fb ännu och kan inte se fler tyger.
Kram

2012-11-19 @ 15:19:57
URL: http://lillamys.blogg.se
Postat av: Emma

Är med i gruppen på facebook :)
Vill gärna vara med och tävla. Skulle vilja vinna åt min lilla tjej Ella. Hela hennes rumm är inrett med nyckelpigor så självklart skulle jag välja tyget med lejon och nyckelpigor om jag vann :)

KRAM

2012-11-19 @ 15:35:47
URL: http://lillaellabella.webblogg.se
Postat av: Frida

Hej!

Jag skulle vilja vinna detta set till min lille son walter som blir 5 månader imorn :-)

Tyget med vita apor med blå bakrund.

Kram

2012-11-19 @ 20:33:57
Postat av: Jeanette

Jag har gått med i gruppen på FB och skulle gärna vilja vinna kläder i något av dessa härliga tyger!

Jag vill vinna till min snart 8 mån son som växer som ogräs på längden. Mina favorittyger är det med polisbilar eller det blåa med röda tåg :)

2012-11-21 @ 21:58:39
Postat av: Diana

Nu är jag medlem på Dodda Design på FB Jag skulle vilja vinna till min älskade son som snart är 3år. Han bara älskar allt med motorer så jag tänkte att tyget med "vespa brun och turkos" skulle passa han. Och början på nästa år fyller han år så då skulle det bli en fin 3 år present.

Kramiz!

2012-11-22 @ 20:39:37
Postat av: Ellenor Nilsson

Jag är redan medlem i dOdda gruppen på fejan :-)
Skulle bli så otroligt glad om jag vann! Då skulle min lilla lille på två och en halv månad få dessa fina kläder. Hann tyvärr inte med att beställa innan stoppet på dOdda så skulle som sagt bli sååå glad om jag vann :-) då skulle jag välja det blå tyget med sniglar eller det blå tyget med ugglor på :-) håller tummarna för att jag vinner ;-)

2012-11-23 @ 08:25:11
Postat av: Ellenor Nilsson

Lilla kille ska det stå :-)

2012-11-23 @ 08:28:18
Postat av: Elin

Så här är det: Jag är arbetslös och faster till två små raringar. Med andra ord lite penga-ångest inför jul, eftersom jag vill ge dem awesome julklappar.
Så jag skulle vilja ge antingen till lille F (1 år) eller stora F (3 år), så de kan fortsätta vara tufft klädda tack vare sin faster. Båda skulle gilla mönstret med sniglar, ballonger och hus (det som du har på t-shirten).

2012-11-23 @ 09:02:27
Postat av: Christina Bergkvist

Jag vill jättegärna vara med och tävla!
Den jag vill ska vinna är min sambos dotter.
Skulle vilja ha klänning och tights i rosa svantyget med hjärtan på :)) Är redan med i gruppen!

2012-11-25 @ 11:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0