Vill ha!

Nuu suger det allt i shoppingtarmen.
Jag vill ha skinnhandskar, stickad mössa med fluffig boll, stor stickad halsduk, nya jeans & koftor.
Och en ny skinnjacka.
Vill ha Vill ha.

Det är så jobbigt när man kommer in i en såndär period när man bara VILL HA.
Än mer opassande just nu eftersom vi sedan första November har en "spara-pengar-månad".
Jag behöver bli mer ekonomiskt medveten.
Ni vet, hålla ett öga på vart pengarna går. Skriva ner & få en reality check av hur mycket man spenderar på Starbucks, småsaker, restauranger osv.
Mycket viktigt att göra så ibland tror jag!
Men mer om det en annan dag.
 
Nu ska jag drömma mig bort i höstklädernas land ;)
 
Den stickade tröjan från Marc By Marc Jacobs är ögongodis

Kommentarer
Postat av: Pernilla Chis

Massa snyggt!
Vi verkar ha lite grann samma stil du och jag ;)

Svar: Ja jag tror det :) Jag är inte så mycket för vitt & spets ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-11-11 @ 11:04:17
URL: http://enfrusdagaribrasilien.blogg.se/
Postat av: Sara-mamma till Henry

Hej,
Har följt dig ett bra tag nu då jag bor halvårsvis i NY med min man och lille son. Började följa din blogg för att få tips om staden och sen blev jag fast!
Jag undrar var den svartvita koftan kommer ifrån?? Sjukt snygg ju...
Sköt om er!

Svar: Men vad roligt! :) Vart i NY?
Den svarta koftan är från fashionunion.com
Sjukt snygg!! :)
Kram på er!
jenny - mammaliv i Nashville

2012-11-11 @ 16:26:00
Postat av: Yohannas.se

Jag är veeeeerkligen inne i en sån period, å det var LÄNGE sen!! Särskilt sedan jag ville ha en massa till mig själv... till barnen handlar jag som en galning alltid - begagnat tack å lov för plånboken ;)

Svar: Det är ju så jobbigt när man bara VILL HA, hela hela tiden. Puh!
jenny - mammaliv i Nashville

2012-11-11 @ 19:56:47
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/
Postat av: Sara-mamma till Henry

Sv: oftast i Brooklyn, i ett army residential community, eller vad det nu heter på svenska.

Tack för tipset!

Svar: Åh där ser man! Synd att jag inte visste det då vi bodde i Brooklyn! Hojta till om ni har vägarna förbi Nashville ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-11-12 @ 15:55:55
Postat av: Yohannas.se

Ellerhuuuuur :) hahaha

2012-11-12 @ 16:39:32
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0