Ny pyjamas & sushi dinner

Oj som det flängts runt idag. Puh!
August tog en superkort nap på 20 minuter i förmiddags & det var allt som blev.
Noll tid till att få någonting vettigt gjort. 
Så en övertrött kille fick följa med till mataffären samt var tvungen (enligt honom själv) att hålla i damsugaren då jag dammsög hela övervåningen. Inte det enklaste.
Behöver jag tillägga att det är en något trött mama som sitter här & skriver?
 
Däremot somnade han faktiskt tidigt för första gången på lääänge.
Helt utmattad efter badet, i sin fina nya pyjamas, i mina armar vid 7 då vi låg på soffan. Vilket såklart var helt lovely, men då hade mitt sug att slipa altanen helt försvunnit. Konstigt va? ;)
 
En sushimiddag senare landade min rumpa fint i soffan & efter att ha läst igen mig lite på bloggar, så känner jag att nu får det vara nog för idag.
Dags att vila ut denna trötta kroppen!
Slipa altanen kan jag förhoppningsvis göra imorgon. Och Yoga. Oj vad skönt det skulle vara att andas djupt i en tyst lokal.
Pedikyren får vänta till nästa vecka.
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

blev sushi för mig med! så gott :)

Svar: Mmm en av mina favvos sedan låååångt tillbaka. Tröttnar nog aldrig!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-17 @ 08:00:01
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Zarah - mamma till två

Kramar till er fina! Vissa dagar är man helt slut.. <3

Svar: KRAM <3 ja vissa dagar är inte de roligaste altså.
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-17 @ 08:31:48
URL: http://zaraholine.com
Postat av: Amanda

Jag har inte fattat tycke för sushi alls, tycker bara att riset smakar socker tyvärr:-(

Svar: Där ser man! Jag ääääälskar min sushi ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-17 @ 10:22:37
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Postat av: Diana

Ja min lille kille på tre år sover inget på dagarna och man får verkligen ingen tid mitt på dagen att pusta ut å få lite egentid... Saknade den tiden då han kunde sova lite på dagen.

Svar: Visst är det jättejobbigt då man inte får andas lite en stund på dagen? Man blir ju helt matt altså! Puh!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-17 @ 23:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0