Vänner på besök

Andrews chef är i stan & med sig har han hela familjen.
Vi har haft en sådan himla kul eftermiddag/kväll ihop med take out BBQ, underbart goda cupcakes & massa öl.
Deras ungar är nog de snällaste & mest väluppfostrade barn jag någonsin stött på.
Helt sjukt snälla & goa! Ödmjuka, roliga & artiga.
 
August som inte alls är förtjust i främlignar, sprang runt & kramade varenda en av dom. Mamma & pappa var inte alls vidare intressanta.
Och särskillt förtjust blev han i deras yngsta tjej.
Han betedde sig som en nykär tonåring.
Han åt ingenting till middag utan ville bara sitta nära & kramas.
Sötkorven!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ina

Fantastisk bild :)

Svar: Tack! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-04 @ 06:21:46
Postat av: josse

vilka fantastiska bilder !

Svar: Tack snälla du!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-04 @ 08:43:01
URL: http://lifebyjosefinee.blogg.se
Postat av: M

Låter som ni hade det mysigt. :)

Svar: Ja det var en väldigt mysig eftermiddag & kväll :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-04 @ 08:45:52
URL: http://Marinapalme.blogg.se
Postat av: Nikita

Är alkohol "kulturen" annorlunda i USA? Är det Lixom ok att dricka massa öl då barnen är med ? Sett att du skrivit de flera ggr .. Är de starköl ni dricker eller typ folköl ?

Ta inte detta som nåt dåligt jag är bara nyfiken ! ;-)

Svar: Jag tar det inte dåligt alls :) Jag vet att du har väldigt annorlunda syn på alkohol & det respekterar jag verkligen! Vi är alla olika :)
Men ja. Kulturen är är väldigt annorlunda. Det finns inte liksom det där "helg-fyllan" med förfest & att man går "all in" & alla klär upp sig & sen på söndagen så säger man "jag ska aldrig mer röra alkohol" osv osv. Det är väldigt sällsynt beteende.
Här dricker man när man vill & på nästan alla sociala sammanhang. Men det behöver inte vara mycket eller starköl. Många dricker inte för att bli klappkalasfull. Vi dricker 4% öl oftast så ingen starköl inte! Jag vet inte en enda människa som bjuder på starköl när man blir bortbjuden. Det är ca 4% som är "standard". Och att man dricker runt barnen är inte konstigt alls. Men som jag sa, folk blir inte klappkanonfulla. Eller inte fulla alls. 2/3 öl räcker & sen är det bra liksom. Nu har jag skrivit världens längsta svar som är osammanhängande känner jag ;) Men ah. Fråga gärna mer om du vill!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-04 @ 09:56:13
URL: http://nikital.blogg.se
Postat av: mammi

himmel vad söt han är, mormors gryn!

Svar: Ja han är så himla fin altså!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-04 @ 11:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0