Yoga & mani/pedi

Altså åååhhh vilken lördag!
Skitväder, men det gjorde ingenting.
Klockan 8 åkte jag iväg på 90minuters yoga.
Kom hem till en ganska trött liten kille samt en man som hyrt en sådandär "carpet cleaner" som man kan tvätta heltäckningsmatta, soffor osv med. Så herrn var i städningstagen, jag stoppade August i säng & åkte iväg för att få en manikyr & pedikyr.
LOVELY.
 
(Sjukt nöjd med färgvalet på fingarna. Älskar att blanda hejvillt just nu altså.)
 
 
Sedan städade vi färdigt här hemma & August sov i en evighet ungefär.
Vilket var toppen, för våra nyfunna grannvänner kom över runt 5snåret & drack öl med oss.
Kidsen hade massa energi att leka i flera timmar & August slocknade på ca 3 sekunder runt klockan 8.
Verkligen en helt perfekt lördag för denna maman.
 
Hoppas även ni har en riktigt fin helg!

Kommentarer
Postat av: Frida - Vita villan

Härligt att du fick en sån perfekt lördag!
Fina naglar har du också!
Kram!

Svar: Ja det blev så perfekt altså! :) Lovely! Hoppas du hade en fin helg!
KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-28 @ 09:04:43
URL: http://fridsingen.blogspot.com
Postat av: Annso

Åh så härliga färger.

Svar: Älskar dom! Känne mig så glad när jag ser på naglarna :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-28 @ 10:20:45
Postat av: Anna


Snygga naglar! Vårfint :) Jag har inte kunnat kommentera på sistone? Kommentarerna försvinner liksom när jag väljer "skicka". ?

Svar: Men! :/ Jag har fått jättemycket kommentarer om att det krånglar. Så himla tråkigt! Måste försöka fixa detta omedelbums!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-28 @ 10:34:08
URL: http://strawberrydaiiquirii.wordpress.com
Postat av: Hanna Watson - nygift i Kanada

Åh, jag måste bli bättre på att ta hand om mina naglar, särskilt nu till våren. Jag har bitit ner mina totalt just nu, tror det har att göra med lite stress och så, fast jag har bitit mkt innan. Nu får jag ta och sluta. Fina blev dina iallafall :)

kram

Svar: Är det dyrt med manis i Kanada? Jag gör ofta bara en snabbmanikyr & det kostar bara futtiga 10 dollar så det är det värt! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-29 @ 04:12:51
URL: http://exiback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0